Presentació Horitzons núm. 2

15/01/2025
  • 18/12/2025 12:00h Llibreria L'Argonauta

  • Benvolguts Argonautes: bona arrencada de setmana a tots! Tot i ser dilluns, ja mirem a l'horitzó i us portem notícies per aquest cap de setmana!

    I és que, parlant d'horitzons, us anunciem que dissabte 18, a les 12:00, ens tornaran a visitar l'Antoni Gelonch, el Francesc Canosa i l'Àlvar Llobet per presentar el segon lliurament de la seva revista, Horitzons.

    Així, si teniu ganes de passar una estona a prop de la cultura local i els seus artífexs, us convidem a fer-nos una visita aquest dissabte. Una abraçada a tots i bona setmana!


cercar...

Etiquetes

Últimes entrades

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.